, , ,

سومین کارگاه آموزشی «با من بخوان» در یزد

با من بخوان

در روزهای پایانی خرداد ماه کارگاه سوم با من بخوان در یزد برگزار شد.

در نخستین روز این کارگاه مربیان درباره تجربه‌های خود در نشست‌های کتابخوانی با گروه‌های گوناگون کودکان سخن گفتند و به مشکلات و دستاوردهای خود اشاره کردند.

سومین کارگاه آموزشی «با من بخوان» در یزد-تجربه‌ها و گزارش‌ها

«مدیریت و اداره کلاس های کتابخوانی» «نوشتن خلاق»،«ارزش‌های زندگی با عنوان سفر خیالی»، «تلفیق هنر و ادبیات» از جمله موضوع هایی بود که در این کارگاه دو روزه از سوی آموزشگران موسسه به مربیان کتابخوانی در یزد آموزش داده شد. نهضت قریشی، نگین درخشنده، مهری صفایی و شبنم عیوضی از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان آموزش مربیان را بر عهده داشتند.

سومین کارگاه آموزشی «با من بخوان» در یزد-تجربه‌ها و گزارش‌ها2

برنامه با من بخوان در یزد از آبان ماه سال ۱۳۹۱ در حسن آبادی مشیر با پشتیبانی بنیاد گرامی و هنرستان ذکایی آغاز شده است و تا کنون مربیان داوطلب نشست‌های کتابخوانی در سه کارگاه آموزشی که از سوی موسسه برگزار شده، شرکت کرده اند و با راه ها و روش های بلندخوانی و فعالیت‌های بعد از کتابخوانی آشنا شده‌اند. افزون بر نشست‌های کتابخوانی که نزدیک به ۲۰۰ کودک و نوجوان شرکت می‌کنند، با تشکیل کتابخانه‌ای که در بخشی از هنرستان برای استفاده مخاطبان این برنامه تشکیل شده است، ۸۰ خانواده در این برنامه شرکت می‌کنند و هر ۱۵ روز یک بار کیسه‌های کتاب را به امانت می‌گیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *