, ,

نخستین کارگاه با من بخوان برای مادران برگزار شد

با من بخوان

با پیوستن  شرکت سازور سازه آذرستان به طرح با من بخوان، نخستین کارگاه آموزشی روز یکشنبه  ۴ آبان ماه ۹۳ با حضور ۶۰ نفر از مادران خانواده های کارگران و کارکنان این شرکت در مجتمع تالارهای موج آبی رباط کریم برگزار شد.

 پروین امینی نایب رییس  شرکت سازور سازه آذرستان در ابتدای این نشست درباره اهمیت اجرای این برنامه و تاثیر آن در وضعیت آموزشی و پرورشی کودکان و نوجوانان خانواده های این شرکت سخن گفت. سپس مادران حاضر در این کارگاه با تکنیک‌های بلندخوانی، روش‌های خواندن با نوزاد و نوپا، کتاب‌های آموزش خلاق شامل آواورزی، الفباورزی و فارسی‌آموز آشنا شدند. هدف از برگزاری این کارگاه این بود که مادران بتوانند با کیسه کتاب‌هایی که هر ماه به هر خانواده داده می‌شود، برنامه‌ای منظم برای فرزندان خود ترتیب دهند و هر روز مقداری از وقت خود را اختصاص به خواندن کتاب‌های با کیفیتی که در دسترس آن ها گذاشت شده است، بدهند.

0

در پایان این کارگاه  کیسه‌های کتاب که بر اساس سن کودکان هر خانواده دارای کتاب های گوناگون و از جمله کتاب‌های آموزش خلاق بود، به آن‌ها داده شد. خانواده‌ها موظف هستند در فاصله این یک ماه کتاب‌های داستان را همراه با فعالیت‌های آن با فرزندان خود سهیم شوند و برای کتاب‌های آموزش خلاق که به خود خانواده‌ها اهدا شده است، برنامه‌ای مناسب سازماندهی شود. پداران خانواده در ابتدای هر ماه کتاب‌های داستان را به کتابخانه کارخانه باز می‌گردانند و کتاب‌های تازه برای فرزندان خود به خانه می‌برند. همچنین مادران می‌توانند در صورت داشتن پرسش درباره خواندن با فرزندان خود از راه تلفن با کارشناسان موسسه تماس داشته باشند.

7

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *