, ,

سال دوم برنامه با من بخوان در قائن و نهبندان آغاز شد

با من بخوان

گزارش کارگاه چهارم در سال دوم مربیان قاین و نهبندان

در تاریخ ۲۱ آبان ۹۳ کارگاه تکمیلی ۶ ساعته برای ۲۰ نفر از مربیان قاین و نهبندان در«مرکز ارتقا و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی» در شهر بیرجند برگزار شد.
این کارگاه از سری کارگاه های پروژه خراسان جنوبی است که از خرداد ماه سال ۹۲ با حمایت جامعه یاوری فرهنگی و موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، وارد برنامه با من بخوان شده اند و در آن ۸۰۰ کودک از ۲۶ مهدروستا شرکت داشته اند.
در آغاز کارگاه مربیان خود را معرفی کرده و پس از آن تعدادی از آن ها که در روستایشان کتابخانه های تابستانی ایجاد کرده بودند، گزارشی مختصر از تجربیات و مشکلات پیش رویشان در زمان بازگشایی کتابخانه و حین آن و از علاقه زیاد کودکان و خانواده‌ها به کتاب‌ها سخن گفتند.
هدف از برگزاری این کارگاه آموزش کتابخوانی با عروسک به مربیان، رفع اشکالات احتمالی آن‌ها در کتابخوانی و آموزش خلاق بود. که در خلال آن،‌ مربیان با دو بازی اعتماد،‌ و تاتر مجسمه و تمرکز آشنا شده و آن را انجام دادند.
به باور مریم اخگری، مسوول پروژه برنامه «با من بخوان» خراسان جنوبی، صمیمیت و انسی که بین مربیان در طول این یک سال بوجود آمده قابل توصیف نیست و تغییر و انگیزه و عشق و تعهدی که در آن‌ها ایجاد شده همان چیزی است که به دنبالش بودیم و هستیم…
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *