, ,

کودکان بی‌سرپرست از «با من بخوان» عیدی گرفتند

با من بخوان

در روزهای پایانی اسفندماه ۱۳۹۳ موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان از محل صندوق آموزش و توانمندسازی کودکان کار و محروم، برای نزدیک به ۸۰ کودک بی سرپرست، بسته‌های کتاب به عنوان عیدی تهیه و ارسال کرد. این شمار از کودکان بی‌سرپرست که  در سه مرکز شیرخوارگاه آمنه، موسسه خیریه پسرانه هستی جاوید، موسسه خیریه دخترانه خانه مهر، نگهداری می‌شوند، در سال گذشته زیر پوشش برنامه با من بخوان قرار داشتند.

هدف برنامه با من بخوان از ارسال این کتاب‌ها آن بود که  ۵۶ کودک شیرخوارگاه آمنه، ۱۶ کودک موسسه دخترانه خانه مهر و ۱۵ کودک موسسه پسرانه هستی جاویدان، با کتاب‌های باکیفیت به استقبال نوروز و سال نو بروند.

مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه آمنه که زیر مجموعه اداره بهزیستی شمیرانات استان تهران است، از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست صفر تا هفت سال نگهداری می‌کند. گروه کارشناسان با من بخوان برای تعدادی از این کودکان برنامه‌های بلندخوانی و آواورزی را اجرا می‌کنند. در دو مرکز نگهداری از کودکان خانه مهر و هستی جاویدان که در کرج واقع اند، نیز کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست به شکل شبانه‌روزی زندگی می‌کنند و جلسات کتابخوانی در قالب برنامه با من بخوان از سوی مربیان اجرا می‌شود.

This post is also available in: انگلیسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *