, , ,

همکاری آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دور جدید کارگاه های با من بخوان!

با من بخوان

bmbkh-kh-93-10-6

دور جدید برنامه ی با من بخوان در استان خراسان جنوبی با همکاری آموزش و پرورش این استان آغاز شده است. در پاییز سال ۱۳۹۳، تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی و جامعه یاوری فرهنگی با هدف ارتقا شاخص های فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی امضا شد. برپایه این تفاهم نامه، درسال جدید ۱۹۱۰ کودک در سه منطقه «بیرجند،‌ خوسف و درمیان»‌ به برنامه با من بخوان پیوستند. همچنین، در این برنامه ۹۷ مربی در دو کارگاه دو روزه آموزش دیدند.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان نخستین دور کارگاه های با من بخوان را با همکاری آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی و پشتیبانی مالی جامعه یاوری فرهنگی در محل آموزش های ضمن خدمت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی برگزار کرد.

khorasan 4

این کارگاه، در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان برای مربیان بیرجند و خوسف و در روزهای ۶ و ۷ آذر برای مربیان درمیان با محتوا و شیوه یکسان برگزار شد. در روز نخست، ابتدا کارگاه بلندخوانی و عناصر داستان و پس از آن کارگاه نمایش عروسکی و آموزش ساخت صحنه همراه با ساخت عروسک به مدت ۷ ساعت آموزش داده شد.

khorasan 3

در روز دوم، کارگاه آشنایی با اموزش خلاق کودک محور برگزار شد. بسته های آموزشی آواورزی و الفبا ورزی، روش کار با این بسته ها و اهمیت آموزش آواها و واک ها برای کودکان پیش و اول دبستان توضیح داده شد. پس از آن کارگاه ماسک سازی و آموزش ساخت هر ماسک بر اساس شخصیت های داستان به مدت ۷ ساعت آموزش داده شد. همچنین، به دلیل موفقیت کارگاه در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان، در روزهای ۶ و ۷ آذر، ۲۴ مربی علاوه بر تعداد مربیان ثبت نام شده از جانب آموزش و پرورش، در کارگاه ها شرکت کردند.

 khorasan 2
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *