,

نشست‌های علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار می‌شود

با من بخوان

نشست‌های بخش علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از روز ۱۴ بهمن به پیشواز برگزاری این رویداد فرهنگی می‌رود.

۱۴ نشست و چهار کارگاه تخصصی در هجدهمین جشنواره بین‌المللی برگزار می‌شود تا گروهی از کارشناسان ایرانی و خارجی تجربه‌های خود را با مربیان قصه‌گو و علاقه‌مندان به این هنر سهیم شوند.

 این نشست‌ها و کارگاه‌ها از روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ و در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون تهران آغاز می‌شود و تا روز ۲۹ بهمن ادامه پیدا می‌کند.

قصه‌گویی و ترویج کتاب‌خوانی، کارکردهای روان‌کاوانه قصه در دنیای مدرن، قصه‌های پریان، سنت قصه‌گویی در ادبیات کهن ایرانی، افق‌های نو در قصه‌گویی و نقش قصه در تفکر انتقادی، خلاق و مراقبتی و کارگاه آموزشی قصه‌گویی دیجیتال و قصه‌گویی در مدرسه از جمله موضوع‌های این نشست‌ها و کارگاه‌هاست.

دکتر علی بلوک‌باشی، زهره قایینی، مصطفی رحماندوست، چیستا یثربی، محمدهادی محمدی، بهروز غریب‌پور، سیداحمد وکیلیان، حسین شیخ‌الاسلامی، مایک لاکت، علی‌اصغر سید‌آبادی و بئاتریس مونته‌رو از جمله سخنرانان این نشست‌ها هستند.

نخستین نشست تخصصی این جشنواره روز ۱۴ بهمن ساعت ۱۵ تا ۱۷ با عنوان «قصه‌گویی و ترویج کتاب‌خوانی» با سخنرانی زهره قایینی و مصطفی رحماندوست برگزار می‌شود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ با حضور قصه‌گویان برتر ایرانی و خارجی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

برای آگاهی از برنامه ی این نشست ها و کارگاه ها فایل پیوست را دانلود کنید.

برنامه بخش علمی هجدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی

This post is also available in: انگلیسی