کارگاه‌های «با من بخوان» در شهر جم استان بوشهر برگزار شد

با من بخوان

با من بخوان- شهر جم بوشهر- مهرماه 1395در نیمه‌ی مهرماه ۱۳۹۵ یک گروه دو نفره از آموزشگران برنامه‌ی «با من بخوان» بنا به دعوت مؤسس و مدیر «خانه‌ی کودک دو زبانه‌ی جام جم» به شهر جم در ۹۵ کیلومتری عسلویه، در استان بوشهر سفر کردند تا مجموعه کارگاه‌های دو روزه‌ی با من بخوان را برای ۸ نفر از مربیان این مرکز برگزار کنند.

 در این دو روز مربیان در ۸ جلسه، به شکل تئوری و عملی با راه‌های برگزاری یک نشست جذاب کتابخوانی، بلندخوانی، ادبیات کودک و کتاب‌های باکیفیت، عناصر داستان و آواورزی برای کودکان پیش‌دبستانی آشنا شدند و روش‌‌های اجرای فعالیت‌های هنری و نمایشی در پیوند با کتابخوانی را آموختند.

در این کارگاه‌ها شیوه‌ی کار با بسته‌های آموزش خلاق «آواورزی» از مجموعه بسته‌های آموزش سواد پایه از راه ادبیات، مورد توجه مربیان قرار گرفت. قرار است در دوره‌های بعدی کارگاه‌های «با من بخوان»، این روند با آموزش بسته‌ «الفباورزی» ادامه یابد.

شهر جم، در منطقه بیشترین جمعیت را داراست و کارکنان پالایشگاه، پتروشیمی و گاز به همراه خانواده‌هایشان در آن مستقر  هستند. در این شهر مسئولان «خانه‌ی کودک دو زبانه‌ی جام جم» با بهره‌گیری از نظر کارشناسان، فضای آموزشی نو و مناسبی برای یادگیری کودکان فراهم آورده‌اند.

با من بخوان- شهر جم بوشهر- مهرماه 1395

«با من بخوان» امیدوار است که کار در این مرکز گامی باشد تا در آینده دیگر کودکان منطقه که توانایی مالی کمتری دارند نیز به برنامه بپیوندند و از امکانات برنامه بهره‌مند شوند.

This post is also available in: انگلیسی