, , , ,

نمایشگاه فعالیت‌های مادران و کودکان برنامه با من بخوان در خانه فرهنگ محمودآباد

با من بخوان

با من بخوان- خانه فرهنگ محمودآباد- بهمن 1394به دنبال اجرای برنامه با من بخوان در خانه حمایتی آموزشی محمودآباد شهرری (خانه فرهنگ)، نمایشگاهی از فعالیت‌های مادران و کودکان تحت پوشش این برنامه در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۴، در این مرکز برگزار خواهد شد.

امسال در خانه فرهنگ محمودآباد برنامه‌های بلندخوانی، کار با بسته‌های آواورزی، الفباورزی، ریاضی‌آموز لولوپی و برنامه خواندن با نوزاد و نوپا در حال اجراست و مسئولان این مرکز و برنامه با من بخوان برآنند تا با هدف آشنایی و جلب‌توجه خانواده‌ها به اهمیت کتابخوانی برای کودک و فعالیت‌های در پیوند با آن، نمایشگاهی از نقاشی‌ها، کاردستی‌ها، فعالیت‌ها و آثار دست‌ساز کودکان و مربیان در پیوند با کتاب و بلندخوانی ترتیب دهند. در این نمایشگاه همچنین فعالیت‌های در پیوند با بسته‎های آموزش خلاق آواورزی و لولوپی و نیز کتاب‌های دست‌ساز مادران شرکت‌کننده در مجموعه کارگاه‌های خواندن با نوزاد و نوپا برای فرزندانشان به نمایش گذاشته خواهد شد.

با من بخوان- خانه فرهنگ محمودآباد- بهمن 1394 با من بخوان- خانه فرهنگ محمودآباد- بهمن 1394
با من بخوان- خانه فرهنگ محمودآباد- بهمن 1394 کتاب های دست ساز مادران محمودآبد در برنامه خواندن با نوزاد و نوپا- بهمن 1394
خواندن با نوزاد و نوپا- محمودآباد شهرری- 1394 کتاب های دست ساز مادران محمودآبد در برنامه خواندن با نوزاد و نوپا- بهمن 1394
در این نمایشگاه دو روزه غرفه‌هایی هم ویژه نقاشی، کاردستی، خمیربازی و سفال‌گری در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند اوقات شاد و لذت‌بخشی را در این مرکز سپری کنند. قرار است فیلم‌ها و عکس‌هایی از فعالیت‌های انجام شده در برنامه با من بخوان در این مرکز به نمایش درآید و کارشناسان و مربیان با من بخوان هم در حضور خانواده‌ها برای کودکان بلندخوانی کنند.

خانواده‌ها و کودکان مقاطع مهدکودک، پیش‌دبستان و دبستان محمودآباد شهرری و علاقه‌مندان به ترویج کتابخوانی می‌توانند برای دیدن از این نمایشگاه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر به خانه فرهنگ محمودآباد واقع در روستای محمودآباد شهرری، خیابان بادسر، جنب کوچه ایشانی، خانه حمایتی آموزشی محمودآباد(خانه فرهنگ) مراجعه کنند.

This post is also available in: انگلیسی