, ,

کارگاه‌های تکمیلی با من بخوان در کوهدشت برگزار شد

با من بخوان

با من بخوان- کوهدشت- اردیبهشت 95در هفته نخست اردیبهشت ماه کارشناسان با من بخوان برای برگزاری کارگاه‌های تکمیلی در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ به کوهدشت لرستان سفر کردند. در این دوره، کارگاه ارزش‌های زندگی(با تمرکز بر موضوع صلح)، کارگاه عناصر داستان تکمیلی(ساخت پوستر عناصر داستان) و کارگاه روش استفاده از فرهنگ‌نامه کودکان و نوجوانان، برای مربیان و آموزگاران سه دبستان دولتی دخترانه سمیه ا و ۲ و بنت‌الهدی صدر و دبستان دولتی پسرانه دهخدا که تحت پوشش برنامه با من بخوان هستند، برگزارشد.
در پایان کارگاه‌، تقویم‌دیواری روزشمار کودکی از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان به آموزگاران حاضر در کارگاه و یک دوره فرهنگ‌نامه کودکان و نوجوانان از سوی یکی از نیکوکاران، آقای کامران صالحی، به دبستان سمیه ا و ۲ اهدا گردید.

با من بخوان- کوهدشت- اردیبهشت 95همچنین در این سفر کاشناسان با من بخوان در خرم‌آباد نشستی با آقای بازگیران، مدیر کل آموزش و پرورش عشایری استان و  ۱۰ تن از مدیران آموزشگاه‌های شبانه‌روزی دخترانه و پسرانه استان لرستان داشتند.

در این جلسه علاوه بر نیازسنجی آموزشگاه‌ها، طرح با من بخوان معرفی و درباره اجرای آن در مدارس روستایی استان لرستان گفت‌وگو شد. آقای بازگیران نیز از برنامه با من بخوان استقبال و آمادگی خود را برای اجرای آن اعلام کردند.

با من بخوان- کوهدشت- اردیبهشت 95کارشناسان با من بخوان نشستی نیز با آقای برخوردار، مدیر آموزش و پرورش کوهدشت داشتند و گزارش کوتاهی از روند طرح و مزایای آن طی دو سال که از اجرای آن در منطقه به ایشان ارائه دادند. در این نشست پیشنهاد اجرای طرح در پیش‌دبستانی‌ها و دیگر مدارس مطرح گردید و آقای برخوردار از پیشنهاد گسترش طرح در منطقه استقبال کردند.

This post is also available in: انگلیسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *