آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های یک روزه‌ی «با من بخوان» برای علاقه‌مندان

با من بخوان

کارگاه با من بخوانموسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برای سومین و آخرین‌بار در سال جاری، در ششم اسفندماه کارگاه یک‌روزه‌ی «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» را در تهران برگزار می‌کند.

مفاهیمی که در این کارگاه ارائه خواهد شد، پیرامون سه موضوع اصلی ادبیات کودکان، بلندخوانی با کودکان و آشنایی با عناصر داستان خواهد بود که از مهم‌ترین موضوعات در ترویج کتاب‌خوانی میان کودکان است.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان می‌آموزند چگونه یک نشست بلندخوانی را برگزار کنند و کودکان را برای بلندخوانی یک کتاب آماده و با داستان همراه سازند. افزون بر این، حاضران با مفهوم ادبیات کودک آشنا می‌شوند و انواع کتاب کودک و خصوصیات یک کتاب باکیفیت را در این کارگاه یک‌روزه فرا می‌گیرند. در بخش آشنایی با عناصر داستان نیز شرکت‌کنندگان، عناصر ادبی و روش‌های سهیم شدن این عناصر با کودکان و نوجوانان و همچنین تاثیر آن‌ها را در درک کودکان و نوجوانان از داستان می‌آموزند.

این کارگاه یک‌روزه در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود. در بخش عملی، پس از بیان اصول و روش‌های بلندخوانی، حاضران در گروه‌های مختلف، کتابی را بلندخوانی می‌کنند. همچنین در این بخش، بازی‌ها و فعالیت‌های مختلفی در پیوند با هر یک از کتاب‌های بلندخوانی‌شده به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

مخاطبان این کارگاه را پدران و مادران، مربیان کودک، آموزگاران، کتابداران، مروجان کتابخوانی، تصویرگران کتاب‌های کودک و علاقه‌مندان به ترویج کتاب‌خوانی تشکیل می‌دهند. در پایان این کارگاه از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان به هر یک از شرکت‌کنندگان، گواهینامه‌ی حضور در این کارگاه اهدا خواهد شد.

کارگاه یک‌روزه‌ی «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» روز جمعه ۶ اسفند‌ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۸ تا ۱۳ در تهران، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، انتهای بلوار، گل افشان شمالی، کوچه‌ی دوم، پلاک ۲۰، دفتر موسسه‌ی خیریه مهرگیتی خواهد شد.

هزینه شرکت در این کارگاه ۹۵ هزار تومان است.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در کارگاه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۵۲۳۱۸-۲۱ تماس بگیرند.

شماره کارت جهت واریز هزینه‌ی کارگاه: ۰۳۴۸-۴۲۱۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ به نام مهدی محمدی- بانک ملی

برای اطلاع از محتوای کارگاه‌ها می‌توانید به بخش کارگاه‌ها مراجعه کنید.