مکان: استان کرمانشاه، شهرستان ثلاث‌باباجانی، کتابخانه ثلاث‌باباجانی
نام کتابداران: هدی حسینی، رقیه امیری، شیوا تیموری
نام کتاب: گربه آقای بروان
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

امروز تعدادی از کودکان آمده بودند. که ابتدا به ثبت کتاب‌های برگشتی پرداختیم.
قبل از شروع بلندخوانی کودکان به بازی و شادی همراه آهنگ پرداختند. برای بلندخوانی کتاب گربه‌ی آقای براون را انتخاب کردیم که کتابی جذاب راجب به دوستی آقای براون با گربه‌ای که پیدا می‌کند، است که  چون خاکستری و راه‌راه‌های سیاه داره اسم آن را ببری میگذارد. داستان از این قرار است که که آقای براون عاشق ببری می‌شود و با توجه به توجهات زیاد او، ببری به سرعت بزرگ می‌شود و آقای براون متوجه می‌شود ببری یه گربه نیست و یک ببر است.
در ادامه داستان آقای براون در تلاش است که برای ببری جایی پیدا کند ولی ببری در هیچ جا آرام نمی‌گرفت و این دو عاشق هم بودند و سرانجام بهم رسیدند.
این کتاب، کتابی درباره‌ی دوستی عجیب و  درباره عشق است، که باور به شگفتی عشق، دنیایی هیجان انگیز را پیش روی ما می‌گشاید را به ما یاد می‌دهد.
کودکان از این داستان واقعا لذت بردند و اصرار کردند که دوباره بخوانیم و ما هم با کمال میل انجام دادیم و سوالاتی را از کودکان پرسیدیم که آیا حیوان خانگی داشته اند یا دوس دارند داشته باشند یا اینکه اگر حیوانی را ببینند در خیابان که ترسیده باشد چه کار می‌کنند و در ادامه از این قبیل سوالات از کودکان پرسیدیم.
برای فعالیت پس از بلندخوانب کودکان حیوانات مورد علاقع خود را نقاشی کردند، چند نفری که مثل آقای براون عاشق ببری شده بودند،  ببری را نقاشی کردند و بعضی هم خرگوش کشیدند.
امروز واقعا روز لذت بخشی بود و  کودکان خیلی شور و ذوق داشتند.
در پایان هم کتاب‌های امانتی را ثبت کردیم و به نظافت کتابخانه به کمک دو همیار کتابخانه پرداختیم.