موقعیت مکانی: تهران، خیابان مولوی، خیابان هاشم اردستانی، کوچه افتخاریان، پلاک ۸ و ۱۰
مسئول کتابخانه: فریده جوزی، منیژه نصیری، ستاره آزادبخت
تاریخ آغاز به کار:  دی ۱۳۹۶
پشتیبان: محمود مصطفی‌زاده

دوشنبه ۱۵ مردادماه ۱۳۹۷، در موسسه توانمندسازی ندای ماندگار یکی دیگر از کتابخانه‌های کودک‌محور «با من بخوان» با حضور کودکان، مادران و پدران گشایش یافت.

در سال ۱۳۹۶، بنا به درخواست هیئت مدیره آوای ماندگار(ندای ماندگار) کارشناسان «با من بخوان» با پشتیبانی مالی محمود مصطفی‌زاده، مدیرعامل شرکت ناودیس‌راه، راه‌اندازی یک کتابخانه کودک‌محور در مکان این موسسه در دروازه غار را آغاز کردند و اکنون، پس از ماه‌ها آموزش کتابداران، فضاسازی کتابخانه و آماده‌سازی کتاب‌ها، کتابخانه‌ای با رعایت استانداردهای یک کتابخانه کودک‌محور فضاسازی و با نزدیک به ۱۱۰۰ جلد کتاب، ۱۰۰ نسخه دستنامه و ۱۰۰ برگ فعالیت در پیوند با کتاب‌ها تجهیز شده است. از این پس، کودکان خانواده‌های کم‌برخوردار در معرض خطر دروازه غار پناهگاهی امن و زیبا خواهند داشت تا در آرامش با یکدیگر کتاب بخوانند.

در دی ماه سال ۱۳۹۸، دو کلاس جدید به مجموعه‌ی آوای ماندگار افزوده شد؛ که با هم‌کاری با با من بخوان، فضای این دو کلاس یا تجهیزات کودک‌محور، فضاسازی شدند.

دو مربی این مرکز در کارگاه فضاسازی کودک‌محور بهمن ماه ۱۳۹۸، که در تهران برگزار شد، شرکت کردند و آموزش‌های لازم در این زمینه را دیدند. در سال ۱۴۰۰ نیز مربی‌های این مرکز در دوره‌ی آنلاین «ادبیات کودکان و بلندخوانی» را در سامانه‌ آموزک گذراندند.