,

با من بخوان در سرای سعدالسلطنه قزوین

با من بخوان

با من بخوان در سرای سعدالسلطنه قزوین-تجربه‌ها و گزارش‌ها

همزمان با برگزاری نمایشگاه‌–‌موزه فرهنگ کودکی در کاروانسرای سعد السلطنه قزوین با عنوان خواهش می‌کنم دست بزنید! خواهش می‌کنم دست نزنید!، موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان فرصتی یافت تا برنامه با من بخولن را به علاقه مندان معرفی کند.

در این فرصت ده روزه مربیان مهد کودک‌ها، کتابداران، خانواده‌ها و آموزگاران با علاقه فراوان در مورد طرح با من بخوان و هدف‌های آن و چگونگی امکان اجرای آن در مهد کودک، کتابخانه و یا محله خود پرسش‌هایی را مطرح کردند و تعدادی نیز خواستار پیوستن به طرح با من بخوان شدند.

در غرفه با من بخوان، مروجان موسسه میزبان کودکان نیز بودند. کودکان می‌توانستند در این غرفه با فعالیت‌های کتاب‌ها درگیر شوند. حضوربه ویژه کودکان کار قزوین در این بخش وانجام فعالیت‌هایی همچون نقاشی و ساختن ماسک و… فضای شاد و خلاقی را در این مکان به وجود آورده بود.

با من بخوان در سرای سعدالسلطنه قزوین-تجربه‌ها و گزارش‌ها2

برنامه با من بخوان برنامه‌ای برای ترویج کتابخوانی با کودکان است که از سال ۸۹ با هدف رساندن کتاب‌های با کیفیت به دست همه کودکان به ویژه کودکان محروم فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در مناطق مختلفی از ایران از جمله حسن آباد مشیر یزد، یزد آباد اصفهان، دیزج کردستان، خانه کودک شوش در تهران، قائنات و نهبندان در خراسان جنوبی در حال اجراست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *