,

مسابقه عکاسی «یادگارهای با هم خواندن» در شرکت سازورسازه آذرستان

با من بخوان

مسابقه عکاسی شرکت سازورسازه آذرستان- 95کتابخانه سازورسازه آذرستان با هدف تشویق و گسترش کتابخوانی، از خانواده‌های این شرکت دعوت کرده است تا از لحظه‌های ناب کتاب‌خوانی با کودکان خود عکس بگیرند و در مسابقه عکاسی «یادگارهای با هم خواندن» شرکت کنند.

موضوع  عکس‌هایی که می‌توانند به مسابقه راه‌ یابند به شرح زیر است:

  • کودک یا گروه کودکان در حال خواندن
  • خانواده در حال خواندن کتاب
    • کتابخوانی مادر برای کودک یا کودکان
    • کتابخوانی پدر برای کودک یا کودکان
    • کتابخوانی مادر و پدر برای کودک یا کودکان
    • کتابخوانی خواهران و برداران در کنار یکدیگر
    • کتابخوانی همه اعضای خانواده در کنار یکدیگر

همچنین بروشور راهنمایی از سوی کارشناسان تهیه و در اختیار خانواده‌های متقاضی شرکت در مسابقه قرار گرفته است. با این بروشور خانواده‌ها با شیوه‌ی صحیح عکاسی و عکس‌های مناسب برای شرکت در مسابقه آشنا می‌شوند. خانواده‌ها یک ماه (از تاریخ اول خرداد تا اول مرداد) فرصت دارند تا از راه شبکه ارتباطی تلگرام، عکس‌های گرفته‌شده را برای کتابخانه کارخانه بفرستند و چنانچه دسترسی به فضای مجازی نداشته باشند، می‌توانند عکس‌های خود را روی CD یا حافظه جانبی(فلش مموری) ریخته و تحویل کتابداران کتابخانه دهند.

پیش از این نیز برگزاری مسابقه کتابخوانی” کدام کتاب را بیشتر از همه دوست داشتم” در اسفند ۹۴ و فرودین ۹۵ شور و اشتیاق زیادی به کتابخانه سازور سازه و عمران آذرستان بخشید و در روز ۱۱ اردیبهشت ماه، همزمان با روز کارگر، جوایز کودکان برگزیده به پدرانشان داده شد تا از طرف برنامه با من بخوان و کتابخانه کارخانه به کودکانشان اهدا کنند.

مسابقه عکاسی شرکت سازورسازه آذرستان- 95 مسابقه عکاسی شرکت سازورسازه آذرستان- 95

با اجرای برنامه با من بخوان در شرکت سازور سازه آذرستان در سال ۹۳، از مهر ماه سال ۹۴ کتابخانه‌ای در محل کارخانه‌ی این شرکت با بیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب باکیفیت در فضایی نو شروع به کار کرده است و همه کارگران و کارمندان می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه با راهنمایی کتابداران و کارشناسان کتاب‌های مورد نیاز فرزندان خود را انتخاب کنند و به امانت ببرند. در این کتابخانه علاوه بر کتاب‌های ویژه کودک و نوجوان، کتاب‌هایی با موضوع‌های روانشناسی، آموزش و پرورش و ترویج کتابخوانی نیز برای والدین وجود دارد.

This post is also available in: انگلیسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *