,

اهدای جوایز مسابقه‌ی عکاسی «یادگارهای با هم خواندن» در شرکت سازور سازه آذرستان

با من بخوان

جایزه‌های مسابقه‌ی عکاسی برنامه‌ی «با من بخوان» با عنوان «یادگارهای با هم خواندن» به خانواده‌های کارگران شرکت سازور سازه آذرستان اهدا شد.

کتابخانه‌ی «با من بخوان» در کارخانه‌ی سازور سازه آذرستان با هدف تشویق و گسترش کتابخوانی، از خانواده‌های این شرکت درخواست کرد تا از لحظه‌های ناب کتابخوانی با کودکان خود عکس بگیرند و در مسابقه‌ی «یادگارهای با هم خواندن» شرکت کنند. این مسابقه از ۱ خرداد ۹۵ شروع شد و تا تاریخ ۱ مرداد ادامه داشت. موضوع‌های تعیین‌شده برای عکاسی در این مسابقه عبارت بودند از:مسابقه عکاسی شرکت سازورسازه آذرستان- 95

  • کودک یا گروه کودکان در حال خواندن
  • خانواده در حال خواندن کتاب
    • کتابخوانی مادر برای کودک یا کودکان
    • کتابخوانی پدر برای کودک یا کودکان
    • کتابخوانی مادر و پدر برای کودک یا کودکان
    • کتابخوانی خواهران و برادران در کنار یکدیگر
    • کتابخوانی همه‌ی اعضای خانواده در کنار یکدیگر

برای شرکت در این مسابقه، بروشور راهنمایی تهیه و به خانواده‌های متقاضی شرکت در مسابقه داده شد. با این بروشور خانواده‌ها با شیوه‌ی درست عکاسی و عکس‌های مناسب برای شرکت در مسابقه آشنا شدند. شرکت‌کنندگان از راه شبکه‌ی ارتباطی تلگرام، عکس‌های گرفته‌شده را برای کارشناسان با من بخوان در کتابخانه می‌فرستادند. چنانچه کسانی دسترسی به فضای مجازی نداشتند، می‌توانستند عکس‌های خود را روی CD یا حافظه‌ی جانبی (فلش مموری) بریزند و به کتابخانه تحویل دهند.

برای گزینش برندگان، ۴ نفر از کارشناسان موسسه، همه‌ی عکس‌های فرستاده‌شده از سوی خانواده‌های کارگران را مورد بررسی قرار دادند. از آن جا که شمار عکس‌هایی که بنا بر معیارهای تعریف شده، کیفیت بالایی داشتند زیاد بود، بار دیگر دو نفر از کارشناسان به بررسی عکس‌ها پرداختند و در نهایت از بین ۱۲۵ خانواده‌ی کارگری شرکت‌کننده در مسابقه و بیش از ۱۴۰۰ عکس دریافتی، ۱۴ خانواده و نزدیک به ۳۰ عکس برگزیده شدند.

به علت استقبال کارکنان و خانواده‌هایشان از این مسابقه و شمار بالای عکس‌های باکیفیت فرستاده‌شده، به پیشنهاد خانم امینی (نائب رئیس شرکت سازور سازه آذرستان) تعداد دریافت‌کنندگان جایزه از پنج نفر به چهارده نفر افزایش یافت که روز چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۵ این جوایزی به مبلغ ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان به برندگان اهدا شد. در این روز، به نفرات برتر کارت هدیه‌هایی به همراه عکسی برگزیده از کودکان‌شان هدیه شد. همچنین شماری از عکس‌های برگزیده روی دیوار کارخانه به نمایش درآمد.

مسابقه عکاسی شرکت سازورسازه آذرستان- 95 مسابقه عکاسی شرکت سازورسازه آذرستان- 95
مسابقه عکاسی شرکت سازورسازه آذرستان- 95 مسابقه عکاسی شرکت سازورسازه آذرستان- 95

پیش از این نیز برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی «کدام کتاب را بیشتر از همه دوست داشتم» در اسفند ۹۴ و فروردین ۹۵ شور و اشتیاق زیادی به کتابخانه‌ی سازور سازه و عمران آذرستان بخشید و در روز ۱۱ اردیبهشت ماه، همزمان با روز کارگر، جوایز کودکان برگزیده به پدرانشان داده شد تا از طرف برنامه‌ی «با من بخوان» و کتابخانه‌ی کارخانه به کودکانشان اهدا کنند.

با اجرای برنامه‌ی «با من بخوان» در شرکت سازور سازه آذرستان در سال ۹۳، از مهر ماه سال ۹۴ کتابخانه‌ای در محل کارخانه‌ی این شرکت با بیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب باکیفیت در فضایی نو شروع به کار کرده است و همه‌ی کارگران و کارمندان می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه با راهنمایی کتابداران و کارشناسان کتاب‌های مورد نیاز فرزندان خود را انتخاب کنند و به امانت ببرند. در این کتابخانه علاوه بر کتاب‌های ویژه‌ی کودک و نوجوان، کتاب‌هایی با موضوع‌های روانشناسی، آموزش و پرورش و ترویج کتابخوانی نیز برای والدین وجود دارد. هم‌اکنون بیش از ۲۳۰ خانواده و ۳۲۰ عضو از کتابخانه سازور سازه بهره می‌برند.

کارخانه شرکت سازورسازه آدرستان- 95 azarestan 95 (5)
کتابخانه کارخانه سازورسازه آذرستان- اسفند 1394 کتابخانه کارخانه سازورسازه آذرستان- اسفند 1394

عکس‌های برگزیده مسابقه عکاسی یادگاری‌های با هم خواندن:

 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95
عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95
 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95
عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95
عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95 عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95
عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95
عکس برگزیده مسابقه عکاسی آذرستان- مرداد 95

This post is also available in: انگلیسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *