برگزیدگان مسابقه‌ی زیست محیطی کتابخانه‌ی سازورسازه‌ی آذرستان

برگزیدگان مسابقه‌ی زیست محیطی برنامه‌‌ی «با من بخوان» با عنوان «ما زباله‌ی کمتری تولید می‌کنیم!» در شرکت سازورسازه آذرستان هدیه‌های خود را دریافت کردند.

کارخانه‌ی شرکت سازورسازه آذرستان یکی از تجربه‌های متفاوت «با من بخوان» است که در آن خانواده‌ها به طور مستقیم درگیر برنامه‌های کتابخوانی هستند. برنامه‌ی «با من بخوان» با پشتیبانی مدیران این کارخانه، می‌کوشد با برگزاری انواع برنامه‌های فرهنگی کودکان و خانواده‌های کارگری این کارخانه را به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند کند.

مسابقه‌ی زیست محیطی «ما زباله‌ی کمتری تولید می‌کنیم!»

تقدیر از برگزیدگان مسابقه‌ی زیست‌محیطی کتابخانه‌ی سازورسازه‌ی آذرستان

تقدیر از برگزیدگان مسابقه‌ی زیست‌محیطی کتابخانه‌ی سازورسازه‌ی آذرستان

این بار برنامه‌ی «با من بخوان» از کارکنان و کارگران دعوت کرد تا فرزندان‌شان را در اجرای فعالیت‌های زیست محیطی پیشنهادی، مرتبط با موضوع بازیافت یاری کنند. شرط نخست شرکت در مسابقه‌ی سبز، مطالعه‌ی کتاب‌های تعیین‌شده از سوی کتابخانه بود. این کتاب‌ها، اعضای علاقه‌مند به شرکت در مسابقه را با برخی راهکارهای کاهش تولید زباله و بازیافت مواد دور ریز آشنا می‌کرد.

در نیمه‌ی اسفندماه، از میان ۴۰ خانواده‌ی شرکت‌کننده و ۱۰۰ اثر ارسالی، گروه کارشناسان «با من بخوان» برندگان را انتخاب و جوایزی را از سوی مدیران شرکت سازورسازه‌ی آذرستان به آنان اهدا کرد. همچنین از خانواده‌ی فعال کتابخوان که عضو کتابخانه بودند تقدیر شد.

موسسه‌ی پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در مهرماه ۱۳۹۴ با پشتیبانی شرکت سازورسازه، کتابخانه‌ی «با من بخوان» را با نزدیک به ۳۰۰۰ جلد کتاب در این کارخانه برپا کرد. این کتابخانه اینک هر روز پذیرای پدرانی است که با علاقه، برای خود و فرزندان‌شان کتاب به امانت می‌برند. کتابداری آموزش‌دیده نیز هر روز آماده‌ی پاسخ‌گویی و راهنمایی مراجع‌کنندگان است.

 

برای خواندن گزارش کامل این مسابقه به لینک زیر مراجعه کنید:

http://ketabak.org/ZZN

 

لینک این پست در کانال تلگرام با من بخوان: +

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *