بسته نوزاد و نوپا

کیسه‌های نوزاد و نوپا

کارشناسان برنامه «با من بخوان» بسته‌‌‌های موضوعی کتاب‌، شامل چندین کتاب‌، با موضوعی مشترک همراه با راهنمای خواندن و برگه‌های فعالیت هر کتاب را در کیسه‌های زیبا بسته‌بندی و در دسترس آموزگاران، ترویج‌گران و خانواده‌ها قرار داده اند.
در حال حاضر بسته‌های موضوعی کتاب «با من بخوان» در سه موضوع محیط زیست، ارزش‌های زندگی و کتاب‌خوانی با نوزاد و نوپا موجود است.

در سایت هدهد با بسته‌های موضوعی کتاب بیشتر آشنا شوید.

بسته نوزاد و نوپا

آنچه در این نمونه از بسته نوزاد و نوپا می‌یابید

بروشور برنامه‌ی خواندن با نوزاد و نوپا:
این بروشور به معرفی برنامه‌ی خواندن با نوزاد و نوپای در طرح با من بخوان و دلایل، محورها، هدف‌ها و مراحل آن می‌پردازد.

کتاب خواندن با نوزاد و نوپا:
کتابی که توسط انتشارات «موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان» منتشر شده است. در این کتاب مادران، پدران و همه افرادی که از کودک نگه داری می‌کنند، با رهنمودهای ساده و کاربردی می‌آموزند که از چه زمان و چگونه باید با کودک خود کتاب بخوانند و این کتاب‌خوانی در رشد ذهنی و جسمی نوزادشان تا چه حد اثربخش است.

مجموعه ۶ جلدی نخستین کتابخانه من:
این مجموعه کودکان را با آوای جانوران، اعداد، اشیا، خوراکی‌ها و رنگ‌ها آشنا می‌کند و در رشد دیداری، شنیداری و شناختی کودک موثر است. این کتاب‌ها با یک کتابخانه کوچک پارچه‌ای همراه است که کتاب‌ها در آن قرار می‌گیرند و در اتاق نوزاد آویزان می‌شود.

کتاب دستنامه مادر و نوزاد:
این کتاب، دست‌نامه‌ای برای مادران و پدرانی است که به زودی کودک‌شان به دنیا می‌آید یا تازه به دنیا آمده است. در این دست‌نامه مهم‌ترین اطلاعاتی که مادران و پدران جوان تا یک سالگی فرزندشان به آن نیاز دارند، از جدول واکسیناسیون تا لباس‌های مناسب نوزاد، از خواب، تغذیه و حمام کردن نوزاد تا نکات ایمنی برای نگه‌داری او گنجانده شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *