«با من بخوان» در مدارس و آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌های کودک‌محور در سال ۹۶

 

 

«با من بخوان» در سال ۹۶ توانست شماری از مراکز و مدارس را در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، فارس، لرستان و تهران زیر پوشش خود قرار دهد.
به این ترتیب در این سال بیش از ۳۰۰ مدرسه و مرکز، نزدیک به ۱۳ هزار کودک و حدود ۵۶۰ مربی و آموزگار، از آموزش‌های برنامه‌ی «با من بخوان» و کتاب‌های باکیفیت بهره‎‌مند شده‌اند و برنامه‌ی «با من بخوان» را در دو بخش “آموزش خلاق سواد پایه از راه ادبیات” و “بلندخوانی کتاب‌های با کیفیت ادبیات کودکان” به اجرا درآورده‌اند.

این برنامه همچنان ادامه دارد…

https://www.instagram.com/p/BgtF68Vlom1/

خسته ‌نباشید می‌گوییم به همه آموزگاران، مربیان، آموزشگران و پشتیبانان برنامه‌‌ی «با من بخوان»!

 

با من بخوان در سال ۹۶ رویکرد ویژه‌ای به کتابخانه‌‌های کودک‌محور داشت و توانست در زمینه‌ی تجهیز کتابخانه‌ها با کتاب‌های باکیفیت، آموزش کتابداران و ترویج‌گران و فضاسازی کتابخانه‌ها دستاوردهای خوبی داشته باشد.

در همین راستا، در سال ۱۳۹۶ گروه کتابخانه‌های «با من بخوان» بیش از ۱۰ کتابخانه را تجهیز و فضاسازی کرد و نزدیک به ۳۰ کتابخانه نیز با دریافت کتاب‌های باکیفیت و آموزش شیوه‌های فضاسازی کودک‌محور، خود به پیاده‌سازی این اصول پرداختند.

افزون بر این «با من بخوان» بنا دارد در ادامه‌ی اجرای برنامه در مدرسه‌های مناطق گوناگون برای پایداری این برنامه، کتابخانه‌های زنجیره‌ای با من بخوان را با همیاری افراد محلی در مدرسه‌های روستایی برپا کند. این کتابخانه‌ها تاکنون در چند مدرسه‌ی عشایر زاهدان و روستاهایی در سراوان راه‌اندازی شده‌اند.

https://www.instagram.com/p/BgvoQQGl6Jy/

برای آشنایی بیش‌تر با مراکز زیر پوشش برنامه به سایت خوانک مراجعه کنید:
www.khanak.org

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *