, ,

دو کارگاه «با من بخوان» در روستای ارزان فود همدان برگزار شد

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان دو کارگاه «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» و «نمایش برای کودکان» را در دو روز، در روستای ارزان فود واقع در ۲۰ کیلومتری شهر همدان برگزار کرد.

این دو کارگاه که از اصلی‌ترین کارگاه‌های برنامه ترویج کتابخوانی «با من بخوان» است با پشتیبانی مالی شکوفه طالبی، یکی از علاقه‌مندان به ترویج کتاب و کتابخوانی و همسرش جواد میر آفتاب‌زاده و همچنین مریم ‌لک‌زاده، پزشک روستا، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در محل ساختمان جامعه القرآن برگزار شد. در این کارگاه ۲۲ مدیر، آموزگار و کارشناس حوزه ادبیات کودکان و همچنین جمعی از زنان خانه‌دار روستا حضور داشتند.

بعد از ظهر جمعه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، پس از پایان کارگاه، نشست بلندخوانی با حضور دو آموزشگر برنامه «با من بخوان»، سهیلا فلاح‌پور و مهری سرلک‌صفایی و با همکاری سه مربی شرکت‌کننده در کارگاه، برای بیش از دویست کودک و نوجوان و تعدادی از پدران و مادران دو روستای ارزان فود و ورکانه برگزار شد. شرکت‌کنندگان به پنج گروه کوچک تقسیم شدند و سپس آموزشگران برای هر گروه دو تا سه کتاب را بلندخوانی کردند.

در پایان این نشست نیز نزدیک به دویست جلد کتاب از سوی پشتیبانان کارگاه به کودکان روستا اهدا شد.

در صورت تمایل به برگزاری هر یک از کارگاه‌های برنامه «با من بخوان» در مرکز یا سازمان خود می‌توانید با شماره ۸۸۷۱۶۴۴۲-۲۱ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *