,

مادران دانش‌آموزان دبستان‌های نیایش و شهید رجایی با اصول اولیه بلندخوانی آشنا شدند

مادران دانش‌آموزان دبستان‌های نیایش و شهید رجایی با اصول اولیه بلندخوانی و چگونگی سهیم شدن کتاب با فرزندان‌شان آشنا شدند.

در تاریخ دهم و چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ دو کارگاه بلندخوانی برای شصت نفر از مادران دانش‌آموزان دبستان پسران رجایی و دختران نیایش در شهرستان نسیم‌شهر در محل کتابخانه یاران دانش و مهر این مجتمع برگزار شد.

در این کارگاه‌ها، مادران دانش‌آموزان دبستان‌های نیایش و شهید رجایی با اصول اولیه بلندخوانی و چگونگی سهیم شدن کتاب با فرزندان‌شان آشنا شدند. افزون بر همکاری شماری از این مادران در امور کتابخانه، از این پس این مادران می‌توانند کتاب‌های باکیفیت را از این کتابخانه امانت بگیرند و در خانه با فرزندان خود کتاب بخوانند.

دبستان دخترانه نیایش و دبستان پسرانه شهید رجایی در نسیم‌شهر با بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز از آذر سال ۱۳۹۷ با پشتیبانی انجمن یاران دانش و مهر به برنامه با من بخوان پیوستند. با آغاز به کار برنامه با من بخوان در این مدرسه‌ها و در دبستان استثنایی تاجیک که در نزدیکی این مجتمع قرار دارند، کارگاه‌های بلندخوانی، سواد پایه و هنر برای ۴۰ نفر از آموزگاران این مدرسه‌ها برگزار شد و هر یک از این آموزگاران با دریافت بسته‌های کتاب بلندخوانی و بسته‌های آموزش خلاق سواد پایه کار خود را در کلاس‌های زیر پوشش آغاز کردند.
دی‌ماه سال ۱۳۹۷ نیز کتابخانه دانش و مهر در طبقه سوم این مجتمع و با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب باکیفیت راه‌اندازی شد. این کتابخانه دارای گوشه‌های جغرافی، علوم، آواورزی و الف‌باورزی و بخش‌های بلندخوانی و فعالیت است.

ساخت عروسک المر با سفال  پایه‌ دوم، آموزگار خانم جعفریان

ساخت عروسک المر با سفال پایه‌ دوم، آموزگار خانم جعفریان

کتاب «آواورزی با سی‌بی‌لک» پیش‌دبستان باغ امید، مربی خانم بادل

فعالیت‌های در پیوند با کتاب «قورباغه و گنج» پایه‌ دوم، آموزگار خانم جعفریان

اجرای نمایش سایه کتاب «افسانه درخت خرما و بزی» اجرای نمایش سایه کتاب «افسانه درخت خرما و بزی» پایه‌ چهارم، آموزگار خانم یزدانی

ساخت عروسک دستکشی در پیوند با کتاب «هر وقت خوک‌ها پرواز کنند» پایه‌ سوم، آموزگار خانم اسدزاده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *