, ,

با من بخوان در نهبندان، چراغی روشن در خراسان جنوبی

با من بخوان

با من بخوان در نهبندان، چراغی روشن در خراسان جنوبی-تجربه‌ها و گزارش‌هانهبندان روزهای پایانی شهریورماه امسال پذیرای آموزشگرانی شد که با حضور خود انگیزه و نشاطی را در آغاز سال تحصیلی برای مربیان این منطقه به همراه داشتند.

با شروع سال تحصیلی جدید ۴۵۰ کودک از ۱۴ مهدکودک این شهرستان با تلاش‌های فراوان موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات و همکاری جامعه یاوری، تحت پوشش طرح با من بخوان قرار گرفتند.در اجرای موفقیت آمیز این برنامه مسئولین آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان نهبندان نیز اعلام آمادگی کرده‌اند و در برگزاری کارگاه نخست با من بخوان که در شهریور ماه امسال برگزار شد همراه و همیار برگزار کنندگان این برنامه بودند. در این کارگاه دو روزه مربیان با معیارهای انتخاب کتاب‌های مناسب، کتاب‌های آموزش خلاق، هدف‌های خواندن و ادبیات شفاهی آشنا شدند و روش‌های بلندخوانی، نمایش خلاق، ساختن صحنه نمایش و… را فرا گرفتند که با استقبال مربیان روبه رو شد. خانم شاه‌بیگی کارشناس امور بانوان فرمانداری این شهرستان نیز از کارگاه‌ها بازدید کردند.

کارگاه‌ها به سرپرستی مریم اخگری و همکاری مهتاب مقدم اصلانی و سهیلا فلاح‌پور خوشدل از موسسه پژوهشی تاریخ ادبیلت کودکان برگزار شد. موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان به ویژه از آقای خادم رئیس اداره بهزیستی نهبندان و خانم چاهی معاون ایشان برای همدلی‌ها و همکاری‌های‌شان سپاسگزار است.با من بخوان در نهبندان، چراغی روشن در خراسان جنوبی-تجربه‌ها و گزارش‌ها2

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *