, , ,

دومین کارگاه با من بخوان در خراسان جنوبی برگزار شد

با من بخوان
مربیان طرح با من بخوان در خراسان جنوبی آموختند که ارزش های زندگی و محیط زیست را با کودکان سهیم شوند! 
دومین کارگاه مربیان و آموزگاران با من بخوان خراسان جنوبی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ برگزار شد.
 کارشناسان برنامه‌ی با من بخوان در نیمه اول اسفند ماه برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دو سفر جداگانه راهی پنج شهرستان قاین، نهبندان، درمیان، خوسف و بیرجند شدند و کارگاه‌هایی را برای مربیان این منطقه‌ها برگزار کردند.
 khorasan esfand (6)
khorasan esfand (4)
 چهارمین کارگاه مربیان قاین ۶ اسفند ماه برگزار شد و کارشناسان موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، مریم اخگری و مونا جمشیدی کارگاه‌های تکمیلی شامل کارگاه‌های آواورزی و الفباورزی تکمیلی، کارگاه عناصر داستان و کارگاه محیط زیست را برای مربیان این شهرستان برگزار کردند.
khorasan esfand (8)
در تاریخ ۷ و ۸ اسفند کارگاه‌هایی با عنوان الفباورزی و آواورزی ۲، شناختن ریتم و گام‌های شعر، عناصر داستان، بلندخوانی و ارزش‌های زندگی (۱و۲) برای مربیان پیش دبستانی و آموزگاران پایه ۱ بیرجند و خوسف اجرا شد. کارگاه‌های شهرستان نهبندان و درمیان نیز در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ اسفند برگزار شد. مربیان نهبندان که همانند مربیان قائن دومین سالی است که این برنامه را اجرا می‌کنند در کارگاه‌های آواورزی و الفباورزی تکمیلی، کارگاه عناصر داستان و کارگاه محیط زیست شرکت کردند و برای مربیان درمیان نیز کارگاه‌هایی همانند کارگاه خوسف و بیرجند برگزار شد.
khorasan esfand (2)khorasan esfand (3)
در این دو سفر مهری صفایی و نهضت قریشی، دیگر کارشناسان و مروجان خواندن موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در ۲ همایش «آن چه یک مربی پیش دبستانی باید بداند» و «افزایش مهارت‌های حرفه‌ای مربیان در تقویت کتابخوانی» که از سوی اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای گروهی از مربیان پیش‌دبستانی این شهرستان‌ها برگزار شد، شرکت کردند و به معرفی برنامه با من بخوان و هدف‌های آن پرداختند.
آموزش و توانمندسازی مربیان و آشنا کردن آن‌ها با اصول برگزاری نشست‌های کتابخوانی از پایه‌های اصلی برنامه‌ی با من بخوان است. برنامه با من بخوان با تلاش‌های موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات با پشتیبانی دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان و جامعه یاوری از شهریور ماه ۹۲ در دو منطقه نهبندان و قائنات آغاز شد. در سال ۹۳ با همکاری آموزش و پرورش، مربیان و آموزگاران پیش‌دبستانی و پایه اول شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف نیز به این برنامه پیوسته‌اند.
khorasan esfand (5)khorasan esfand (7)

This post is also available in: انگلیسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *