, ,

نمایشگاه کتاب نوزاد و نوپا در اصفهان

با من بخوان

به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه “خواندن با نوزاد و نوپا” در اصفهان، از ۲۶‌ تا ۲۸‌ مرداد ماه ۹۴ نمایشگاهی از کتاب‌های دست‌ساخت مادران برای کودکان‌شان در دفتر انجمن دوستدارن کتاب کودک اصفهان برپا شد.

این نمایشگاه که با هدف آشنایی و جلب توجه خانواده‌ها به اهمیت کتابخوانی برای کودک در دوسال اول زندگی‌اش برگزار شد، مورد استقبال خوب مادران قرار گرفت.

این نمایشگاه از سه بخش تشکیل شده بود:

  •  نمایشگاه کتاب که در آن کتاب‌هایی درباره نوزاد و نوپا برای پدران و مادران و کتاب‌های مناسب برای نوزاد و نوپا شامل کتاب‌های پارچه‌ای، سفره‌ای، مقوایی و… به نمایش گذاشته شده بود.
  • نمایشگاه کتاب‌های دست‌ساز مادران حصه برای کودکان‌شان
  • نمایش فیلم کتابخوانی برای نوزادان، نوپایان و کودکان

همچنین در این نمایشگاه یک کارگاه مقدماتی آموزش “خواندن با نوزاد و نوپا” برای بازدیدکنندگان برگزار شد.

در تابستان امسال برنامه “خواندن با نوزاد و نوپا” در چارچوب طرح با من بخوان از سوی انجمن دوستداران کتاب کودک اصفهان در منطقه حصه اصفهان اجرا شد. در این برنامه مادران به همراه نوزادان و نوپایان خود، زنان باردار و حتا دختران جوان علاقمند در نشست آموزشی شرکت می‌کنند و با نقش و اهمیت خواندن برای نوزاد و شیوه‌ی کتاب‌خوانی برای نوزاد و نوپا آشنا می‌شوند.

مادران شرکت‌کننده با پشتیبانی مالی شماری از نیکوکاران اصفهانی کیسه‌هایی‌ کتاب برنامه خواندن با نوزاد و نوپا را دریافت می‌کنند و در نشست‌های آموزشی می‌آموزند که چگونه از محتوای این کیسه‌ها به بهترین شکل به سود نوزادان و نوپایان خود بهره گیرند و از این راه رشد همه‌جانبه‌ی فرزندان‌شان را پشتیبانی و آن‌ها را با لذت خواندن آشنا کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *