,

مسابقه کتابخوانی در شرکت سازورسازه آذرستان

با من بخوان

پوستر مسابقه کتابخوانی شرکت سازور سازه آذرستان- 1394در پی گشایش کتابخانه “با من بخوان ” شرکت سازورسازه آذرستان، کارشناسانبا من بخوان با پشتیبانی مسئولان این شرکت، از کودکان و نوجوانان خانواده‌های سازورسازه و شرکت عمران آذرستان دعوت کرده است تا در مسابقه کتابخوانی” کدام کتاب را بیش از تر از همه دوست داشتم !”  شرکت کنند. هدف از برگزاری این مسابقه ترویج کتابخوانی در میان کودکان ونوجوانان و تشویق خانواده‌ها به کتابخوانی با فرزندانشان است.

در این مسابقه کارشناسان با من بخوان از میان کتاب‌های کتابخانه، فهرستی از کتاب‌ها را برای هر گروه سنی مشخص کرده‌اند و از کودکان ونوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواسته‌اند که این کتاب‌ها را از کتابخانه امانت بگیرند و با امیتاز دادن به کتاب ها، کتاب‌های محبوب خود را برگزینند.

در گروه‌های سنی صفر تا ۶ سال که کودکان خواندن نمی‌دانند، مادران و پدران باید کتاب‌های مشخص شده در فهرست را برای فرزند خود بخوانند و با توجه به واکنش‌های کودکان خود به هر کتاب از یک تا پنج ستاره امتیاز دهند و به پرسش‌های ساده‌ای که درباره دلایل این امتیاز در فرم ارزیابی آمده است، پاسخ گویند.

برای گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، والدین و فرزندان می‌توانند به طور مشترک در خواندن و امتیازدهی به  کتاب‌ها  مشارکت کنند. از نوجوانان ۱۳ سال به بالا هم خواسته شده است افزون بر خواندن کتاب‌های فهرست و ارزیابی آن‌ها، دیدگاه خود را بنویسند و برای کارشناسان بفرستند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا ۱۵ اسفند ماه مهلت دارند تا برگه‌های ارزیابی خود را به کتابخانه سازورسازه آذرستان و دفتر اداری شرکت عمران آذرستان تحویل دهند. این مسابقه برندگان محدودی ندارد. افرادی که همه کتاب‌ها را بخوانند و دیدگاه‌های خود را به شیوه‌ای درست و روشن بیان کنند، در فهرست برندگان قرار می‌گیرند.

برگزاری این مسابقه شور و اشتیاق زیادی به کتابخانه سازور سازه و عمران آذرستان بخشیده است. کارشناسان با من بخوان و مسئولان شرکت سازورسازه و عمران آذرستان امیدوارند با اجرای این برنامه گامی در جهت تشویق کودکان، نوجوانان و والدین آن‌ها  به خواندن کتاب  و گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان خانواده‌ها برداشته شود.

با اجرای برنامه با من بخوان در شرکت سازور سازه آذرستان در سال ۹۳، از مهر ماه سال جاری کتابخانه شرکت سازور سازه آذرستان با بیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب با کیفیت  در فضایی نو شروع به کار کرده است و همه کارگران و کارمندان می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه با راهنمایی کتابداران و کارشناسان کتاب‌های مورد نیاز فرزندان خود را انتخاب کنند و به امانت ببرند. در این کتابخانه علاوه بر کتاب‌های ویژه کودک و نوجوان، کتاب‌هایی با موضوع‌های روانشناسی، آموزش و پرورش و ترویج کتابخوانی نیز وجود دارد تا والدین در این زمینه‌ها آگاهی بیش‌تری یابند و بتوانند به فرزندان خود بیش از پیش یاری رسانند.

This post is also available in: انگلیسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *