,

اهدای جوایز شرکت سازورسازه آذرستان

با من بخوان

با من بخوان- اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی- شرکت سازورسازه آذرستانجوایز مسابقه‌ی کتابخوانی «کدام کتاب را بیشتر از همه دوست داشتم!»، همزمان با روز کارگر به کودکان خانواده‌های کارگری شرکت سازور سازه‌ی آذرستان اهدا شد.

این مسابقه با هدف ترویج کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان و تشویق خانواده‌ها به کتابخوانی با فرزندانشان از تاریخ ۱ دی ماه ۹۴ تا پایان اسفند ماه ۹۴، در کارخانه و دفتر تهران شرکت سازور سازه آذرستان ادامه داشت. در این مسابقه کارشناسان با من بخوان از میان کتاب‌های کتابخانه، فهرستی از کتاب‌ها را برای هر گروه سنی مشخص کرده‌ و از کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواستند که این کتاب‌ها را از کتابخانه امانت بگیرند و با امیتاز دادن به کتاب‌ها، کتاب‌های محبوب خود را برگزینند.

برای گزینش برندگان، برگه‌های ارزیابی در گروه‌های سنی مختلف از صفر تا ۱۷ سال، تهیه شده بود. در روزهای پایانی اسفندماه ۹۴ و فروردین ۹۵، این برگه‌های ارزیابی توسط مسئول کتابخانه گردآوری شد و افرادی که همه کتاب‌ها را خوانده و دیدگاه‌های خود را به شیوه‌ای درست و روشن بیان کرده بودند، در فهرست برندگان قرار گرفتند. به این ترتیب پس از بررسی برگه‌های ارزیابی توسط کارشناسان موسسه، از میان ۱۰۵ کودک شرکت کننده در برنامه، ۶۵ کودک در رده‌های سنی صفر تا ۱۷ سال برای دریافت جایزه برگزیده شدند.

 پوستر مسابقه کتابخوانی شرکت سازور سازه آذرستان- 1394 با من بخوان- اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی- شرکت سازورسازه آذرستان

در روز ۱۱ اردیبهشت ماه، همزمان با روز کارگر، جوایز کودکان به پدرانشان داده شد تا از طرف کارخانه به کودکانشان اهدا کنند. همچنین در این روز، از یکی از پرسنل بخش اداری به پاس همراهی وی با برنامه با من بخوان از آغاز تا کنون، قدردانی شد.

با من بخوان- اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی- شرکت سازورسازه آذرستان با من بخوان- اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی- شرکت سازورسازه آذرستان

کارشناسان با من بخوان و مسئولان شرکت سازور سازه و عمران آذرستان امیدوارند با اجرای چنین برنامه‌هایی گامی در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان خانواده‌ها بردارند.

برنامه با من بخوان از سال ۹۳ در شرکت سازور سازه آذرستان آغاز شده و از مهر ماه سال ۹۴ نیز کتابخانه شرکت سازور سازه آذرستان با بیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب باکیفیت در فضایی نو شروع به کار کرده است. همه کارگران و کارمندان می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه با راهنمایی کتابداران و کارشناسان کتاب‌های مورد نیاز فرزندان خود را انتخاب کنند و به امانت ببرند. در این کتابخانه علاوه بر کتاب‌های ویژه کودک و نوجوان، کتاب‌هایی با موضوع‌های روانشناسی، آموزش و پرورش و ترویج کتابخوانی نیز برای والدین وجود دارد.

This post is also available in: انگلیسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *