,

بلندخوانی کتاب پدر بزرگ من، محمودآباد، بهمن ۹۶

بلندخوانی کتاب پدر بزرگ من، محمودآباد، بهمن 96

موضوع کتاب پدربزرگ من: احترام و کمک به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.

مراحل: ابتدا با دانش‌آموزان پایه دوم در مورد پدربزرگ و مادربزرگ‌ها صحبت و گفت‌وگو کردیم و سؤالاتی در رابطه با این موضوع پرسیدیم.

۱. چه کسانی پدربزرگ دارند؟ بعضی‌ها پدربزرگ داشتند ولی بعضی‌ها هم نداشتند و از اینکه پدربزرگشان را ازدست‌داده بودند خیلی ناراحت بودند.

۲. چه کسی تا حالا با پدربزرگشان به مسافرت رفته است؟ بعضی‌ها که رفته بودند خیلی با شوق‌ و ذوق سفر با پدربزرگ و مادربزرگشان را برای دوستانشان تعریف می‌کردند و می‌گفتند: من با پدربزرگم گاهی به پارک و… می‌رویم و خیلی خوش می‌گذرد و پدربزرگم مرا خیلی دوست دارم.

یکی از کودکان با خواندن داستان یاد خاطره‌ای افتاد که پدربزرگش هر وقت برای خرید چیزهایی مانند نان و … بیرون می‌رود فراموش می‌کند و دست‌خالی برمی‌گردد.

بلندخوانی کتاب پدر بزرگ من، محمودآباد، بهمن 96

بعد از بلندخوانی به علت اینکه گروه چشم‌پزشکی به مدرسه آمده بود و باید چشم کودکان را معاینه می‌کردند وقت برای درست کردن کار عملی نبود فقط چند نفر به‌طور خلاصه خاطره‌هایی را که با خانواده و پدربزرگشان داشتند برای دیگر دوستانش تعریف کردند و همچنین چند نفر از دانش‌آموزان که دوست داشتند مثل پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها راه بروند به‌نوبت آمدند مثل آن‌ها راه رفتند و طبق علایقشان مادربزرگ و بعضی پدربزرگ شدند.

بلندخوانی کتاب پدر بزرگ من، محمودآباد، بهمن 96

مربیان: راشدی، نعمتی

محل اجرا: مدرسه دخترانه عرفانی (زینبیه)

بیشتر بخوانید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *