دو دبستان نیایش و شهید رجایی و دبستان استثنائی حاج ابراهیم تاجیک ۲، مرکزی برای کودکان با نیازهای ویژه در نسیم‌شهر واقع در شهرستان بهارستان استان تهران از مهرماه سال ۱۳۹۷ با پشتیبانی مالی انجمن یاران دانش و مهر به برنامه «با من بخوان» پیوستند.

دبستان‌های نیایش و شهیدرجایی که در دو شیفت در مجتمعی آموزشی برپا هستند، بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز و دبستان استثنائی حاج ابراهیم تاجیک ۱۰۹ دانش‌آموز دارند و آموزگاران از پایه‌های پیش‌دبستان تا ششم دبستان در این مدرسه‌ها به آموزش این کودکان می‌پردازند. در راستای پیوستن به برنامه «با من بخوان»، ماه گذشته کارگاه‌های سواد پایه در پیوند با بسته‌های پژوهشی آواورزی با سی‌بی‌لک، الفباورزی با کاکاکلاغه و ریاضی‌آموز ادبی لولوپی و همچنین کارگاه‌های شناخت ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی، و هنر و انجام فعالیت‌های هنری در پیوند با کتاب‌ها در این دبستان از سوی کارشناسان آموزش «با من بخوان» برگزار شدند و ۴۱ آموزگار از این سه مرکز در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

برنامه «با من بخوان» به نسیم‌شهر رسید

گفتنی است به‌زودی، کتابخانه کودک‌محور «با من بخوان» نیز با اختصاص فضایی بزرگ در این مدرسه راه‌اندازی خواهد شد. هر یک از آموزگاران شرکت‌کننده در کارگاه‌ها، یک بسته کتاب همراه با کتابخانه‌های پارچه‌ای کلاسی تحویل گرفته‌اند که تا زمان راه‌اندازی کتابخانه این مدرسه، در کلاس‌های خود به برگزاری نشست‌های بلندخوانی و آموزش سواد بپردازند.

درباره برنامه «با من بخوان» بیشتر بدانید…

برنامه «با من بخوان» به نسیم‌شهر رسید

برنامه «با من بخوان» به نسیم‌شهر رسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *